2010/02/16

Изпълнява Словото Си

...Аз внимавам да изпълня Словото Си.
/ЕРЕМИЯ 1:12/ (според Нов Американски Стандартен Превод)

Можеш да бъдеш сигурен, че ако приемаш Божието Слово и постъпваш според Него, Той бди над Словото Си, така че То да те полза в живота. Всичко, от което се нуждаеш, е да постъпваш според Словото. Много важно е да научиш този прост, кратък урок. Да постъпваш според Словото не означава да се бориш. Не означава да викаш или плачеш. Не означава да се молиш. Това означава да постъпваш така, както Бог е казал и това носи резултати.
Преди години, след като бях прекарал часове наред в молитва за финанси и изцеление на семейството ми, аз лежах изтощен пред олтара
на църквата. Когато накрая замълчах, Господ можа да ми говори.
- Какво правиш? - попита Той.
- Дойдох тук, за да измоля - отвърнах аз.
- Какво разбираш под “да измоля”?
- Предполагам това, че бях решил да се моля дотогава, докато в мен не се породи някакво чувство или свидетелство за отговора на нуждите ми. На 365 мили разстояние от дома съм и сметнах, че трябва някак да узная за изцелението на децата ми и за снабдяването на финансовите ни нужди.
- Не ти ли е достатъчно Словото Ми? Ти не постъпваш така, сякаш Словото ми е вярно - каза Господ.– Всъщност постъпваш така, сякаш То не е вярно. Действаш така, сякаш смяташ, че ако се молиш достатъчно дълго и високо би Mе убедил, че не съм лъжец и че трябва да изпълня Словото Си.


Изповед: Аз вярвам на Бога и постъпвам с доверие към Него!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове