2010/02/16

Изискване

Истина, истина ви казвам, който вярва в Мене, делата, които върша Аз, и той ще ги върши; защото Аз отивам при Отца. И каквото и да поискате в Мое име, ще го сторя, за да се прослави Отец в Сина. Ако поискате нещо в Мое име, това ще сторя. /ЙОАН 14:12-14/
Стиховете в днешния текст нямат нищо общо с молитвата. Във вчерашния текст Исус казва да използваме Името Му в молитва към Отец. Тук обаче виждаме друга употреба на Исусовото Име. Гръцката дума преведена като “искате” може да означава също “изисквам”. Такъв пример виждаме при портата наречена Красни врати. Петър каза на паралилизирания, намиращ се на входа: “...в името на Исуса Христа Назарянина, стани и ходи” (Деяния 3:6). Исус каза: “каквото и да поискате в Мое име, ще го сторя.” Позволи това да проникне в теб. Когато използваме Името на Исус, сякаш Самият Исус е тук. Цялата сила и авторитет, които Исус притежава, са в Неговото Име! Ти не изискваш нищо от Отец - не Бог беше вързал този парализиран човек, а дяволът. И ти изискваш дяволът да отстъпи място на Исусовото Име!

Изповед: Името на Исус ми принадлежи. Каквото и да поискам в Името на Исус според Божието Слово, Исус ще го стори!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове