2010/02/16

Предаване

Предай на Господа пътя си; и уповавай на Него, и Той ще извърши очакването ти; /ПСАЛМ 37:5/

В обяснителните бележки към текста на превода Кинг Джеймс пише: “Предай на Господа пътя си.” Прехвърли, посвети, предай. Просто предай грижите си, товарите си, страховете си, притесненията си на Бога. Не е ли точно това, което Словото ни казва да направим? Бог няма да отнеме грижите ти. Някои хора ми казваха: “Моля те, помоли се Господ да направи по-лек товара, който нося.” Бог не иска да прави това. Той ти казва, какво да сториш с товарите си. И ако ти самият не сториш нещо за това, няма нищо да се случи.
“Ти” е подразбиращият се подлог в днешния текст: Ти посвещаваш пътя си на Господа. Ти предаваш пътя си на Господа. Ти прехвърляш
всичката си грижа на Него. Някои хора не получават отговор на молитвите си, защото не се молят в съгласие с Божието Слово. Те не правят онова, което Бог им каза да направят с грижите, страховете, притесненията и т.н. Няма да помогне
молитвата относно грижите ти, докато не направиш това, което Бог ти казва по този въпрос.
Ти можеш да направиш това, което Бог ти казва!

Изповед: Посвещавам пътя си на Господа. Предавам пътя си на Господа. Доверявам Му се. И Той ще извърши очакването ми!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове