2010/02/16

Принасяне на плод

А плодът на Духа е: любов ... /ГАЛАТЯНИ 5:22/

Аз съм лозата, вие сте пръчките; който пребъдва в Мене, и Аз в него, той дава много плод; защото, отделени от Мене, не можете да сторите нищо. /ЙОАН 15:5/

Любовта е плод на новородения човешки дух, където животът на Исус я произвежда. Представи си плодно дърво. Къде расте плодът? Той расте на клоните.
Исус използва илюстрацията на дървото. Кои са клоните? Това сме ние. Как естественият плод расте на клона? Той получава храна от ствола на
дървото или лозата. Животът в ствола се влива в клоните. Същото е и в духовния свят. Бог е живот. Той е любов. Животът и любовта Му се вливат във вярващите - клоните.
Плодът расте. Той не се появява зрял. Библията казва: “Но ако някой пази Словото Му, неговата любов към Бога е наистина съвършена...” (І Йоан 2:5). Думата “съвършена” означава зряла. Йоан
говори за плода на любовта, който се усъвършенства. (Аз не смятам, че някой е съвършен в това отношение, а че някои от нас имат напредък.)

Изповед: Плодът на духа ми е любов. Христос е лозата. Аз съм пръчката. Аз пребъдвам в Христос и Христос пребъдва в мен. Затова аз давам плод. Когато пазя Божието Слово, моят плод на любов узрява и аз имам напредък.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове