2010/02/16

Решение за растеж

Подвизавай се в доброто войнствуване на вярата...
- І ТИМОТЕЙ 6:12

Единствената битка, която трябва да води един християнин е битката на вярата. Ако си въвлечен в някоя друга битка, тя е погрешна! Няма нужда да воюваш срещу дявола - Исус вече го победи. Няма нужда да воюваш срещу греха, защото Исус се справи с греха. Въпреки това се води битка на вяра (затова има врагове и трудности). Най-големият враг на вярата е липсата на разбиране на Божието Слово. Всъщност всички препятствия на вярата се групират около тази липса на познание; понеже ти не можеш да вярваш или да имаш вяра над актуалното ти познаване на Божието Слово. Въпреки това вярата ти автоматически ще порасне, когато познанието ти на Божието Слово порасне (Римл. 10:17). Ако вярата ти не расте, това е, защото познаването ти на Божието Слово не расте. А ти не можеш да израснеш или да се развиваш духовно, ако не растеш във вяра. Най-доброто решение, което можеш да вземеш днес е това, да растеш в познаването на Божието Слово през тази година. Затова посвети се на изучаване на Словото! Като следствие от това вярата ти автоматически ще порасне и ти ще се развиваш и усъвършенстваш духовно.

Изповед: През новата година вярата ми ще расте. Твърдо решавам, че познаването ми на Божието Слово ще расте. Разбирането ми на Божието Слово ще расте. Така ще дойде вяра и вярата ми ще порасне. Аз ще порасна и ще се развивам духовно през тази година!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове