2010/02/16

Боят е Негов

...Не бойте се, нито да се уплашите... защото боят не е ваш, но Божий. /ІІ ЛЕТОПИСИ 20:15/

Вярвам, че По-великият живее в нас, ако сме новородени (І Йоан 4:4).
Аз вярвам, че Исус е по-велик от дявола. Зная, че Божието Слово казва това. Затова аз трябва да действам съобразно с тази истина. Едва тогава тя ще стане реалност и По-великият ще работи за мен.
Но ако се разкъсвам от работа и действам така, сякаш се опитвам сам да водя битката, тогава По-великият няма да воюва за мен. В този случай не извличам никаква полза от По-великия и от това, което Той е извършил за мен. Затова не се опитвам сам да се справям със ситуацията. Аз просто лягам и заспивам спокойно, без значение какво се случва.
През годините на пастирското ми служение Господ ме изпращаше в много църкви, които имаха проблеми. Имаше една църква, която не искаше да има пастор. Бог беше вече говорил с мен, преди да ме попитат, и затова приех. Предадох тази църква и проблемите й на По- великия, така че аз лично нямах проблеми. Казах на хората: “Няма да започна да се безпокоя заради това.“ Не се притесних дори, когато дяконите се сбиха в двора на църквата. Аз просто ги оставих да се бият. След това се молих с тях и ги вразумих. Така ние можахме да продължим ходенето си с Бога.

Изповед: Отказвам да се боря. Битката не е моя, а Божия. Той е По-великият и аз Му позволявам да работи за мен като зная Словото Му и действам съобразно с Него.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове