2010/02/16

Братята

Ние знаем, че сме преминали от смърт в живот, защото любим братята. Който не люби, остава в смърт. Всеки, който мрази брата си, е човекоубиец; и вие знаете, че в никой човекоубиец не пребъдва вечен живот.
/І ЙОАН 3:14,15/

Жената на един пастор дойде при мен дълбоко обезпокоена.
- Брат Хегин, - каза тя - аз не мога да отида в Небето, защото мразя свекърва ми!“
След като малко се успокои, бях способен да й помогна. Казах й да ме погледне право в очите и да каже: “Аз мразя свекърва ми.” При това я
помолих да изпита себе си - своя дух - докато казва това.
- Аз мразя свекърва ми - каза тя.
После извика:
- Като че нещо в мен се съпротивлява!
- Да - казах аз - това е Божията любов в твоя новороден човешки дух, който обича всеки. Твоят истински Аз не мрази свекърва ти. Но ти си допуснала плътския човек да има власт над ситуацията.
- Ти си прав - каза тя - Аз всъщност не мразя свекърва ми.
После тя взе духовното решение да следва вътрешния си човек, в който живее любовта, и така той да владее над плътския.

Изповед: Знам, че съм преминал от смърт в живот, защото обичам братята си. И аз позволявам на тази любов да владее цялото ми същество. Аз ходя в любов спрямо всеки човек!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове