2010/03/06

bad words

Лоши думи

Който въздържа устата си и езика си, опазва душата си от смущения. /ПРИТЧИ 21:23/

В повечето случаи, когато дойдат лоши дни, хората прехвърлят всичко върху Бога. „Защо Бог допусна всичко това?” Когато злото сполетя Йов, той каза: „Защото онова, от което се боях ме постигна, и онова, от което треперех дойде върху мене.” (Йов 3:25). Така той отвори вратата и пусна дявола да влезе вътре.

В повечето случаи ние сами създаваме проблемите си. Много християни не държат езика си под контрол. Постоянно говорят неправилно. И при това говорят за борбата, която са имали с дявола. Думите ни на поражение са неправилни. Думите ни на неуспех са неправилни. Неправилно е да се говори, как дяволът ни пречи да успеем или как ни разболява и не можем да оздравеем. Точно такива думи дават на дявола власт над теб и създават проблеми. Щом обаче носиш Божието Слово в сърцето си и Го изповядваш, дори когато си в неизгодна позиция, когато болката е много силна, а симптомите тревожни и точно в най-мъчителната ситуация, точно
тогава негативните обстоятелства ще се отдръпнат от живота ти.

Изповед: Пазя устата и езика си. Така опазвам душата си от страдания. Вярвам със сърцето си в Божието Слово. Поставям си за цел Божието Слово да бъде в устата и на езика ми, и да говоря в съответствие с Него.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове