2010/03/02

Твоят напредък явен ли е?

В това прилежавай, на това се предавай, за да стане явен на всички твоят напредък.
/І ТИМОТЕЙ 4:15/

Ако искаш напредъкът ти да стане явен на всички, ти трябва да го изявиш! Защо благочестието носи облаги? Защо животът за Бога, новорождението, ходенето в общение с Бога, спазването на Божиит заповеди носят полза? Това е, защото Бог даде някои обещания на верните си деца. Забележи думата “обещание” във вчерашния текст: “...понеже има
ОБЕЩАНИЕТО и за сегашния и за бъдещия живот” (І Тимот. 4:8). Бог ни даде обещания в този живот. Именно те са причина за нашия напредък. И когато напредъкът ни стане явен на всички, ще можем да покажем на света, че Бог е в Църквата - също както, когато Израил ходеше с Бога, можеше да покаже на света, че в Израил имаше Бог!

Изповед: Ще размишлявам върху Божиите обещания и ще ги живея, за да може напредъкът ми да стане явен на всички.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове