2010/03/04

Чък Пиърс: Ден 1-7 Молитвен фокус да те освободи да видиш своето бъдеще

Скъпи стражи,
Молитвата и ходатайството държат портала между Небето и Земята отворен над нас. По време на нашата сутрешна неделна служба, Исак Пиърс започна да бие барабана с голям интензитет. Звукът, който беше освободен и съпроводен с песен от Лиан Скуаер беше разтълкуван от Барбара Уентробъл и Кийт Пиърс.
Барбара започна да пророкува словото на Господа: „Много днес говорят за глобално затопляне. Аз казвам, че Аз имам глобално затопляне, защото Аз запалвам огън вътре в сърцата на Моите хора навсякъде по земята. Това е часа, в който е било сякаш огън е затворен вътре в костите ви, но Аз идвам с освобождение в този час. Огънят няма повече да бъде затворен във вашите кости, но Аз се приготвям да освободя Моят Свят огън в земята. Наблюдавайте как донасям глобалното затопляне в сърцата на Моите хора, как Аз разтопявам и най-студените сърца в този сезон.”
„Дори ново евангелизационно помазание ще бъде върху вас. Аз ще направя огънят, който е бил спрян за толкова дълго време, да пробие напред. Сега влизате в ново време, когато Аз ще пробия от всяка страна. Вижте Ме, започвам да воювам. Вижте как започвам да освобождавам Моя огън в най-невероятни места. Дори в тези места, където са се опитали да заглушат гласа Ми, Аз казвам „Аз се приготовям да пробия”. Никой човек, никое правителство ще може да спре Моя глас в този час. Така, че знайте, че затоплянето, което Аз донасям ще бъде свят огън и той ще бъде запален навсякъде по земята чрез Моите хора в този нов сезон.”
Кийт Пиърс след това каза: „В момента когато Исак започна да бие барабаните, аз видях запалване. Докато се запалваше Аз видях огън, започващ да се изстрелва от върховете на пръстите ни. Господ казва, “Където ръката се докосне в този сезон, ново снабдяване ще дойде. Където ръката се докосне, врагът ще отстъпи. Аз ще ви използвам в предстоящите дни да положите ръце на много хора, защото Аз ще донеса промяна в нацията от този момент в този ден. Аз продължавам да виждам водите на Южния Тихи океан да се затоплят и да бълбукат. Ще имам група от хора, които ще водя да пътуват, за да потърсят корените на това разпенване.”
Барбара допълни следното слово от Господа:”Аз бих казал дори това кипене в Южния Тихи океан, което е проектирано от врага за унищожаване Аз имам хора, които ще се издигнат в този час. Те ще обърнат това за Моите цели, което е било предназначено за унищожение. Аз ще ви дам сила над ветровете и над вълните. Дори както Моят Син говореше на ветровете и на вълните и им заповядваше да утихнат, това е часът, в който вие ще говорите на разрушителните ветрове и на разрушителните вълни и ще ги заставите да утихнат. Това, което беше предназначено за унищожение, Аз ще го обърна за Моите цели в този час.”
Кейт продължи: „Вслушай се в звука на война, защото той се надига. Докато той се надига, Моите хора ще се надигнат. Когато те се надигат, те ще дойдат до тяхната нова мантия. Те ще получат тяхната нова власт. Те ще протегнат ръцете си по нов начин. Протегни ръцете си и лицето си обратно към бурята. Говори на бурята и на болестта и й кажи, “Престани. Ти няма да донесеш скакалци в моята земя. Престани. Ти няма да проникнеш в моя товарен кораб. Престани и спри. Днес е денят, в който Аз съм Йехова-Шалом. Аз съм твоя мир. Аз съм твоето преуспяване по средата на бурята.”

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове