2010/03/15

Божието лекарство

Сине мой, внимавай на думите ми, приклони ухото си към беседите ми. Да се не отдалечат от очите ти. Пази ги дълбоко в сърцето си; Защото те са живот за тия, които ги намират, и здраве за цялата им снага. /ПРИТЧИ 4:20-22/

Според Библията с препратки последната част на този текст може да се прочете и така: „... и лекарство за цялото тяло”: Това означава, че Бог е “предписал” Словото Си за нашето лечение и здраве!
Каквото и лекарство да приемаш, то няма да има действие, ако не спазваш предписанието. Можеш да отидеш на лекар, да получиш рецепта, да си купиш лекарствата, да ги занесеш вкъщи и да ги оставиш на етажерката. Накрая състоянието ти все пак се влошава. След това можеш да се обадиш на лекаря и да му се оплачеш: «Не мога да разбера, защо дадох толкова пари за тези лекарства, а състоянието ми не се подобрява.» Лекарят може да те попита: «А спазваш ли
предписанието за приемане на лекарствата?» «Ами не, но ги държа на нощното си шкафче.» Когато лекарството си стои в шишенцето, то
няма да ти помогне. Ти трябва да го пиеш.
И Божието лекарство (Библията) няма да действа, ако просто си стои на нощното ти шкафче. Но ако Го приемеш дълбоко в себе си, в сърцето и в духа си, тогава То ще действа. Не само чрез четене, но и чрез размишление върху Него, То ще стане част от вътрешния ти човек.

Изповед: Аз ще пазя Божиите думи в центъра на сърцето си. Те са живот за мен и лекарство за тялото ми.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове