2010/03/15

Един псалм

Христовото Слово да се вселява във вас богато; с пълна мъдрост учете се и увещавайте се с псалми и химни и духовни песни ... /КОЛОСЯНИ 3:16/

Ето един псалм, който получих от Святия Дух относно темата “Думи”:

Думите могат да изглеждат толкова незначителни и малки, че хората да не им обръщат никакво внимание.
Но думите, изречени с вяра, създават реалности.
Поради това стани и говори както Създателят на Вселената, Който с вяра каза: „ДА БЪДЕ” И СТАНА.

Думи – постоянно говорени от теб,
изпълнени с негативизъм и поражение.
Подобни думи предизвикват неуспехи и провали, разболяват и те лишават от мъдрост.

Но думите, които са вдъхновени от Святия Дух, наричани от хората „Святото Писание,”
тези думи се чуват с ухото на вярата
и се изговарят от сърце изпълнено с вяра.
Те предизвикват в твоя живот
и в живота на семейството ти
успех, победа, здраве и изцеление.
Лошите обстоятелства, тъмнината и проблемите ще бягат далече от тебе.

Бъди изпълнен със Словото Му
и вдъхновен от Святия Дух.
Нека езикът ти да изпълни дълга си.
Стреми се да говориш истината...
Божието Слово е истина.

Говори думи на вяра и любов, истинни думи
и духовните неща вече няма да ти изглеждат
нереални и толкова далечни.
Но всички благословения в живота ти –
духовни, материални или финансови –
ще дойдат и няма да се отделят от тебе.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове