2010/03/25

Предадена власт

Тогава Исус се приближи към тях и им говори, казвайки: Даде Ми се
всяка власт на небето и на земята. Идете, прочее... /МАТЕЯ 28:18,19/

Властта на земята, който се съдържа в Името на Исус Христос, беше
спечелен от Него чрез победата Му над Сатана. Исус Христос предаде
тази власт на Църквата. Той каза тези думи в Матей 28 след смъртта Си
на кръста, след погребението Си, след като победи Сатана в ада, след
възкресението и възнесението Си. Но едва когато каза тези думи на
учениците Си, той седна отдясно на Отец. Исус им извести, че Му е
дадена всяка власт на небето и земята. А след това Той я предаде на
Църквата тук на земята казвайки: „Идете…!“

Марк свидетелства, че в същото време Исус е казал следното: “И тия
знамения ще придружават повярвалите: в Мое име бесове ще
изгонват; нови езици ще говорят; змии ще хващат; а ако изпият нещо
смъртоносно, то никак няма да ги повреди; на болни ще възлагат ръце,
и те ще оздравяват" (Марк 16:17-18).

Изповед: Властта в Името на Исус, Което е над всички имена,
беше дадена на Църквата. Тя беше даден и на мен. Аз притежавам
власт над цялата сила на врага.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове