2010/03/25

Мъдрост и откровение

Непрестанно благодаря Богу за вас, и ви споменавам в молитвите
си. /ЕФЕСЯНИ 1:16/

Ефесяни 1:17-23 и 3:14-21 са вдъхновени от Святия Дух молитви и
Църквата се нуждае от тях навсякъде. Повратна точка настъпи в живота
ми, когато аз се бях молил по този начин хиляда пъти, а може би и
повече. Аз коленичех, отварях Библията си и казвах: «Отче, моля се с
тези молитви за себе си, понеже те са дадени чрез Святия Дух, те са
Твоята воля за мен, както бяха за църквата в Ефес.” После аз
продължавах да се моля четейки тези пасажи като всяка дума „вас”
замествах с „мен”. Това звучи така:

Бог на нашия Господ Исус Христос, славният Отец,
да“ми” даде дух на мъдрост и на откровение, за да Го позная,
и да просвети очите на сърцето “ми”, за да позная,
каква е надеждата, към която ме призовава,
какво е богатството между светиите
на славното от Него наследство,
и колко превъзходно велика е силата Му към нас вярващите -
сила, която е според действуването на могъщата Негова мощ,
с която подействува в Христа, когато Го възкреси от мъртвите
и Го тури да седне от дясната Си страна на небесата...

След като около шест месеца се молих за това, първото ми желание
започна да се изпълва: В мен дойде откровението на Божието Слово!

Изповед: Моли се с молитвата в Ефесяни 1 за себе си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове