2010/03/25

За някой друг

По-голяма радост няма за мене от това, да слушам, че моите чада
ходят в истината. /ІІІ ЙОАН 1:4/

Когато някой духовен брат не можеше да разбере определена важна
истина в Библията, аз всяка сутрин и вечер се молех с молитвите от
Посланието към Ефесяните вмъквайки неговото име:
„Отче, моля се с тази молитва за Джо. Боже, Господи наш Исусе
Христе, дай на Джо дух на мъдрост и откровение, за да Те познае.
Просветли очите на сърцето му, за да може Джо да узнае каква е
надеждата, към която го призоваваш, какво е богатството на славното
Негово наследство за светиите...”


И аз се придържах към тези две молитви. Десет дни поред се молих
всяка сутрин и вечер. Накрая получих от него писмо, в което той
пишеше: „Невероятно е как нещата изведнъж ми се изясниха. Започвам
да разбирам за какво ми говореше.“ Никой човек не бе му обяснил това.
Много често хората искат да знаят как да се молят за роднини и
приятели. Някои просто се молят: „Боже благослови ги.“ Но Бог вече ги
е благословил с всички духовни благословения в небесни места в Исус
Христос (Ефесяни 1:3). Те просто не знаят това и поради това не могат
да се възползват от тях. Моли се с тези молитви за своите приятели и
хората, които обичаш. Прави това всяка сутрин и вечер, дори и по-
често, ако времето ти позволява.

Изповед: Моли се с молитвите в Ефесяни за този, който желаеш
да ходи в истината.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове