2010/03/28

Съпротивете му се

Бъдете трезвени, будни. Противникът ви, дяволът, като рикаещ лъв обикаля, търсейки кого да погълне. Съпротивете се нему, стоейки твърди във вярата... /І ПЕТРОВО 5:8,9/

През 1942 година аз се борех с много силни симптоми в тялото ми.

Молех се стоейки твърдо върху Божиите обещания. Но на моменти ми
се струваше, че няма да се справя.

Именно в една такава нощ сънувах сън. Сънувах, че се намирам на един
стадион с още един мъж. Приличаше на футболно игрище. От всички
страни имаше трибуни. Ние вървяхме и си говорехме, но изведнъж този
мъж се обърна и извика: «Виж!» и започна да бяга. Аз се обърнах и
видях, как два лъва се насочваха към мен. Аз извиках на другия мъж:

«Няма да успееш! Не можеш да бягаш по-бързо от тях!» Аз останах на
място, обърнах се и ги погледнах. Целият треперех. Въпреки това казах: «Стоя тук в името на Исус Христос и отказвам дори и да се помръдна от мястото си!» Лъвовете спряха, приближиха се до мен, подушиха обувките ми и бавно се оттеглиха. Събудих се и си спомних за 1. Петрово 5:8.

Знаех, че битката със болестта беше приключила. Аз получих изцелението си веднага. Малко остана и аз да побягна, но устоях. Аз използвах даденага ми власт.

Изповед: Аз ще се изправя с вяра твърдо срещу Сатана. Аз ще пазя
територията си като използвам авторитета си. И Сатана ще бяга уплашен от мен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове