2010/03/28

Източник

Ето, давам ви власт да настъпвате на змии, и на скорпии, и власт над цялата сила на врага; и нищо няма да ви повреди. /ЛУКА 10:19/

Авторитетът е предадена власт.

Неговият обхват зависи от властта, която стои зад упражняващия този
авторитет.

Исус казва: „Давам ви авторитет”. Кой ни го даде? Исус. Кой е Исус?
Исус е Бог, Който дойде в плът и кръв на земята. Това означава, че
Бог ни го е дал. Бог казва: „Ето, давам ви власт да настъпвате змии и
скорпиони и власт над цялата сила на врага; и нищо няма да ви повреди.»

(Змиите и скорпионите са преобраз на демоните, нечистите духове и
силата на врага.)

Сам Бог е силата и мощта, която стои зад този авторитет. Вярващият, който осъзнава напълно божествената сила, която стои зад този авторитет, може да се противопостави на врага без страх и колебание.

Зад авторитета на вярващия стои една далеч по-велика сила от тази на
враговете му. И тези врагове са принудени да признаят този авторитет!

Не е учудващо тогава, че Йоан казва: „Този, Който е във вас е по-силен
от онзи, който е в света.” (1. Йоан 4:4)


Изповед: Аз съм вярващ. Исус ми даде власт. Сам Бог е тази сила, която стои зад тази власт. А дадената ми от Бога власт е по-велика от тази на врага.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове