2010/03/18

Четвърта стъпка: Разкажи го

Славословете Господа; призовавайте името Му; Възвестявайте
между племената делата Му. Пейте Му, славословете Го; говорете
за всичките Му чудесни дела. /ПСАЛМ 105:1,2/

Четвърта стъпка: Разкажи го.
„А жената уплашена и разтреперана, като знаеше станалото с нея,
дойде и падна пред Него и Му каза цялата истина.” (Марк 5:33) Не
само Исус, но и всички хора я чуха. Относно тази стъпка Исус ми каза:
„Разказвай, така че и другите да повярват и да могат да получат.“
Има разлика между тази и първата стъпка. Първата е: Кажи го. А тази
четвърта стъпка гласи: Разкажи го.

Първо жената каза онова, което вярваше. А след като получи, тя
разказа за това, което й се беше случило.

1. Кажи го
2. Направи го
3. Приеми го
4. Разкажи го.

Когато Исус ми даде тези четири стъпки, аз Го попитах:
- Това означава ли, че самият вярващ може да си издаде талон за победа
над света, плътта и смъртта?

Исус ми отговори:
- Точно така, и ако вярващите не го направят, то няма да се случи. Те си
губят времето, молейки се да им дам победа. Самите те трябва да
издадат своя талон.

Изповед: Благодаря на Господа. Аз ще оповестявам делата Му сред
народите. Ще Му пея. Ще Го хваля с псалми. Ще разказвам за
великите Му дела.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове