2010/03/18

Трета стъпка: Приеми го

И на часа пресекна кръвотечението й, и тя усети в тялото си, че
се изцели от болестта. И веднага Исус като усети в Себе Си, че
излязла от Него сила, обърна се всред народа и каза: Кой се допря до
дрехите Ми? /МАРКА 5:29,30/

Исус знаеше, че от Него е излязла сила. В това време Исус беше
единственият представител на Троицата, Който действаше на земята.
Той беше помазан със Святия Дух (Деян. 10:38). В онези дни трябваше
да отидеш при Исус, за да получиш сила от Бога. Днес Святият Дух е
личността на Троицата, която действа на земята. Той е навсякъде – а
там, където е Святият Дух, там има сила.

Атомните бомби освобождават радиоактивност в атмосферата – сила,
която не може да се види, нито да се докосне, но която е опасна и
смъртоносна. Все пак има една сила (тя и в момента действа на земята),
която не е нито опасна, нито смъртоносна. Тази сила е добра, тя лекува,
тя прави хората свободни! Това е силата на Святия Дух!

Когато Исус ми откриваше останалите стъпки, той каза: „Силата е
навсякъде. Вярата е тази, която я привежда в действие, дава й работа
или я използва.“

Вярата на тази жена предизвика силата на Исус да премине върху нея.
Чрез вярата можем да се включим в кръговрата на Божията сила, която
е навсякъде. И можем да позволим на тази сила да работи в нас!

Изповед: Осъзнавам, че Божията сила е навсякъде. И зная как мога
да се включа към нея и да й позволя да работи за мен. Вярата е
тази, чрез която се осъществява контакт с Божията сила.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове