2010/03/16

Втора стъпка: Направи го

Каква полза, братя мои, ако някой казва, че има вяра, но няма
съответните дела?...Но ще рече някой: Ти имаш вяра, а пък аз
имам дела; покажи ми вярата си без дела, и аз ще ти покажа
вярата си от моите дела...Ти виждаш, че вярата му (Авраамовата)
действуваше заедно с делата му, и че от делата се
усъвършенствува вярата му. /ЯКОВ 2:14,18,22/ (според Уеймаут)

Втора стъпка: Направи го. Нищо нямаше да ползва тази жена с
кръвотечението, ако тя беше казала: "Ако само се допра до дрехата Му,
ще оздравея" – и не беше постъпила според думите си.
Бог ми каза във видение следното: «Твоите действия могат да те
победят, но могат и да ти донесат победа. В зависимост от твоите дела
ти или получаваш или си възпрепятстван да получаваш.»

Това е важно. Прочети тези думи още веднъж.

Посланието на Яков е отправено към вярващи хора. Яков пише: «Каква
полза, братя мои…» Повечето хора смятат, че Яков пише тук относно
спасението. Не, той пише до хората, които вече са спасени и
подчертава, че вярата без съответстващите й дела нищо не ползва.
Голяма грешка е да се изповядва вяра в Божието Слово и
същевременно тя да се зачерква чрез погрешни деяния. Твоите дела
трябва да съвпадат с думите ти, ако желаеш да получиш нещо от Бога.
Тази жена каза: «Ако само се допра до дрехата Му, ще оздравея». Тя
стори това и оздравя.

Изповед: Моите дела съответстват на Божието Слово. Моите
дела ми носят победа. Чрез делата си аз получавам от Бога!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове