2010/03/15

Първа стъпка: Кажи го

Изповед: Ще получа това, което изговарям. Ще говоря
положително и ще получавам според изповедта си. Това, което
изговарям, е моята изповед на вяра. И това, което изповядвам, ще
ме направи здрав.
Защото си казваше: Ако само се допра до дрехата Му, ще оздравея.
И на часа пресекна кръвотечението й, и тя усети в тялото си, че
се изцели от болестта...А Той й рече: Дъщерю, твоята вяра те
изцели; иди си с мир, и бъди здрава от болестта си. /МАРКА 5:28,29,34/

През 1953 г. по време на едно видение получих от Господ следното
поучение за проповед. Каза ми да взема лист и молив и да запиша 1, 2,
3, 4. После ми обясни: „Ако някой спазва или следва тези четири
принципа, тогава той непременно ще получи каквото и да поиска от
Мен или от Бог Отец.”

Стъпките, принципите, които Исус ми даде, гласяха: (1) Кажи го. (2)
Направи го. (3) Получи го. (4) Разкажи за него. Исус използва разказа
за тази жена, която беше изцелена от кръвотечението, за да илюстрира
тези четири стъпки.

Стъпка 1: Кажи го. Какво направи жената най-напред, за да бъде
излекувана? „Тя си КАЗА...” Исус ми сподели: „Положително или
отрицателно – човек ще получи според това, което изговаря. Тази жена
можеше да изповядва и негативни мисли. Например: “Няма смисъл. От
толкова време вече страдам . И най-добрите лекари вдигнаха ръце от
мен. Ще умра.” И тогава щеше да я постигне именно това. Но тя
направи положителна изповед и беше излекувана.”

Това, което изговори жената, беше нейната изповед на вяра.

Изповед: Ще получа това, което изговарям. Ще говоря
положително и ще получавам според изповедта си. Това, което
изговарям, е моята изповед на вяра. И това, което изповядвам, ще
ме направи здрав.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове