2010/04/08

Позволявам

Истина ви казвам: Каквото вържете на земята, ще бъде вързано на небесата; и каквото развържете на земята, ще бъде развързано на небесата. /МАТЕЯ 18:18/

Много неща се случват, защото вярващите им позволяват да се случат - те просто не правят нищо срещу тях. Понякога вярващите не знаят, че могат да направят нещо, за да променят тези ситуации.

Преди години, когато размишлявах и изучавах за авторитета на вярващите, аз забелязах, че Господ отправяше предизвикателство към мен. До този момент се бях молил в продължение на 15 години за спасението на по-големия ми брат. Често се молех и постех, понякога три дни наред за него, но вместо да се подобри положението му се влошаваше. Молех се така: “Боже, спаси го!” Но нищо не се случваше.

През този ден, лежейки на леглото и размишлявайки върху тази тема, аз чух Господа в духа си. Той ме предизвикваше: “Направи ти нещо срещу тази ситуация. Ти имаш авторитета. Ти имаш Името Ми!”

Аз станах от леглото и казах: “ В Името на Исус Христос, аз разчупвам силата на дявола в живота на Даб. Аз известявам спасението и освобождението му!”

След по-малко от две седмици получих известие, че Даб се е новородил.

Изповед: Исус каза, че Небето ни подкрепя във всичко, което ние вярващите забраним или позволим. В Исусовото Име аз забранявам и връзвам делата на врага. В Исусовото Име аз освобождавам Божията сила и й позволявам да тече в живота ми.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове