2010/04/09

Ще бяга от вас

...Противете се на дявола, и той ще бяга от вас. /ЯКОВ 4:7/

В Новия Завет всеки пасаж, който се занимава с дявола, постоянно ни
упътва да направим нещо спрямо него.
Никъде не пише, че Новозаветните вярващи трябва да се молят Бог да направи нещо
относно дявола!

В Яков 4:7 „вас” е явният вършител на действието в изречението. “Вие
се противете на дявола и той ще бяга от вас.” Забележи, че не пише: “Моли се Бог да направи нещо срещу дявола,” нито пък пише: “Моли се Бог да не позволи намесата на дявола в живота ти.”

Забележи също, че в Библията не се казва: “Според това, какво чувстваш, ти можеш да се възпротивиш на дявола и това ще подейства.” Не. Все едно дали го чувстваш или не, авторитетът ти принадлежи постоянно. Не можеш да чувстваш властта, ти я упражняваш!

Веднъж в духа си забелязах, че думата “бяга” в Яков 4:7 носи специално ударение. Открих в речник дефиниция, отговаряща на онова, което казваше духът ми: “Бягам: тичам пред нещо./нкг./ в ужас.”

Постъпвай според Яков 4:7. Не гледай на това само като на добра възможност, но като на Божието Слово, Което ни е дадено, за да Го изпълняваме. Ако действаш по този начин, дяволът и приближените му ще бягат в ужас от теб!

Изповед: Аз се противя на дявола според Божието Слово. Дяволът бяга от мен в ужас.
Той е уплашен до смърт от Исус Христос, а затова също и от мен!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове