2010/04/10

Ще изгонват бесове

И тия знамения ще придружават повярвалите: в Мое име бесове ще изгонват; нови езици ще говорят... /МАРКА 16:17/

Първото от всички знамения, които Исус каза, че ще следват всеки вярващ, беше: “...В Мое име бесове ще изгонват...”

Исус не говореше непременно за изгонване на дявола от хората, които са демонично обладани. Исус каза просто, че в Негово Име вярващите ще имат авторитет над дявола. Те ще съборят властта на дявола в своя личен живот и в живота на техните любими хора. Те ще бъдат свободни от врага, защото упражняват своята власт над него.

Забележи отново, че Исус не каза и дума за това, че трябва да се молим на Бог или Исус, за да предприеме нещо срещу Сатана. Исус каза, че това е призванието на вярващите. Те ще изгонват зли духове, ще говорят нови езици, ще полагат ръце на болни и те ще оздравяват.

Не се моли Бог да полага ръце на болни или да изгонва демони. Ти самият го направи!

Изповед: Аз съм вярващ и затова ме следват следните знамения: В Исусовото Име аз изгонвам демони. Аз ги държа далеч от мен. Аз разчупвам силата на дявола в живота ми. Разчупвам силата на дявола в живота на близките ми. Врагът не може да отнеме свободата ми, защото аз упражнявам власт над него.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове