2010/04/12

За Църквата

И всичко покори под нозете Му, и постави Го да бъде глава над всичко за църквата, която е Негово тяло... /ЕФЕСЯНИ 1:22,23/

Колко необходимо е Църквата да се пробуди и да оцени великото си място и привилегия - да се издигне до мястото, където Бог иска тя да бъде и да реализира това, за което е определена: Да управлява над поднебесните сили!

Колко често Църквата се е проваляла при използване на авторитета като е падала поразена и изпълнена със страх.

“...И постави Го да бъде Глава над всичко ЗА ЦЪРКВАТА...” За Църквата!

Причината, поради която Исус е Главата над всичко- дявола, демони, болести, бедност и всяко останало зло - е предимство за Църквата!

Необходимо ни е да седнем смирено и да разсъждаваме върху тези велики истини, докато тяхното огромно значение не завладее сърцата ни.

При такова отношение Духът на Истината може да ни издигне до място, откъдето да можем да видим пълното значение на онова, което казва Божието Слово: Бог направи Христос Глава над всичко за Църквата, така че Тя чрез Главата да упражнява власт над всички неща.

Изповед: Исус е моята Глава. Исус е Господ над всичко. Исус ми даде власт над цялата сила на врага. По-велик е Исус, Който е в мен от онзи, който е в света. Аз съм повече от победител чрез Този, Който ме възлюби и даде живота Си заради мен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове