2010/04/12

Твоето владение

Защото, ако чрез прегрешението (провинението) на единия смъртта царува чрез тоя един, то много повече тия, които получават изобилието на благодатта (незаслужено Божие благоволение) и на дарбата, сиреч правдата (поставила ги да стоят законно пред Бога), ще царуват в живот чрез единия, Исус Христос (Месията, Помазаника). /РИМЛЯНИ 5:17/ (според Разширената Библия)

По времето, когато Павел написа това, над много страни и райони са
владеели царе.

И ти също трябва да владееш своята територия. Това не означава, че трябва да владееш и управляваш над други хора, а в твоя собствен живот и в твоята собственост. Ти трябва да управляваш и владееш над обстоятелствата, бедността, болестите и всичко, което би се изпречило на пътя ти. Ти трябва да управляваш, защото имаш авторитет!

Откъде имаш този авторитет? Чрез Единия, Исус Христос.

Не допускай Сатана да те държи настрана от благословенията, които по
Божия план ти принадлежат. Бог никога не е имал намерение да живееш в бедност и страдания. Той не е планувал дяволът да управлява и владее над семейството ти. Бъди гневен спрямо дявола. Кажи му: “Махни си ръцете от децата ми! Ти вече не притежаваш права тук. Аз управлявам тази област!” Ако той каже нещо относно това, цитирай му Римляни 5:17.

Изповед: Аз управлявам в моята област. Имам авторитета за това. Управлявам чрез Единия, Исус Христос. Врагът не може да управлява над моето семейство. Той не може да управлява над мен!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове