2010/04/14

Първородният от мъртвите

Който (възлюбеният Му Син) е образ на невидимия Бог, първороден
преди всяко създание; понеже чрез Него бе създадено всичко, което е на небесата и на земята, видимото и невидимото, било престоли или господства, било началства или власти, всичко чрез Него бе създадено; и Той е преди всичко, и всичко чрез Него се сплотява. И глава на тялото, тоест, на църквата, е Той, Който е началникът, първороден от мъртвите, за да има първенство във всичко. Защото Отец благоволи да всели в Него съвършената пълнота, и чрез Него да примири всичко със Себе Си, и земните и небесните, като въдвори мир чрез Него с кръвта, пролята на Неговия кръст. /КОЛОСЯНИ 1:15-20/

Макар и равнопоставен на Отец вечният Божий Син прие да стане подчинен и да посредничи в примирението на света с Бога чрез кръвта на Своя Кръст.

За целта Исус прие смъртта (Матея 27:50). Когато Исус стана грях (ІІ Коринт. 5:21), Той беше предаден от Бога на духовна смърт, която означаваше отделяне от Бога. Това се случи, когато Исус извика със сърцераздирателен вик: “Боже мой, Боже мой, защо си ме изоставил?” Исус умря заради греховете ни, за да бъде възкресен за нашето оправдание (Римл. 4:25). В мъдростта си Бог предаде Исус, Праведника, на смърт, за да плати за вината ни и да бъде ПЪРВОРОДНИЯТ ОТ МЪРТВИТЕ!

Изповед: Благодаря Ти, Исус, затова, че умря за греховете ми. Благодаря Ти, Исус, че Ти плати за вината ми и поради това мога да бъда свободен!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове