2010/04/14

Разсъблечен

И като ограби началствата и властите, изведе ги на показ явно, възтържествувайки над тях чрез Него. /КОЛОСЯНИ 2:15/

Той отърси от себе си поразените враждебни принцове и владетели и ги изложи дръзко на показ като свое завоевание. /КОЛОСЯНИ 2:15/ (Уеймаут)

Тук Библията ни учи, че Исус срази напълно Сатана и триумфира над
него. Друг превод гласи: “Той го разсъблече.” Какво съблече от него?

Авторитета на Сатана над хората.

Когато Исус срази Сатана и съблече авторитета, който той имаше, Исус
действаше вместо теб, на твоето място. Той извърши това за теб, все едно, че ти в Христос си го извършил.

Това, което Христос извърши, е в твоя полза. Той го направи като твой заместник. Зае твоето място и Бог го приписа на твоя сметка, (все едно, че ти си го сторил!)

Не, не че се хвалим по отношение на плътта ни. (Няма за какво толкова да се гордееш с плътта си.) Ние говорим за това, кой си ти в Христос.

Можеш да кажеш: “В Христос аз победих Сатана. Аз отнех авторитета му. И когато Исус възкръсна от мъртвите, аз възкръснах заедно с Него!”

Изповед: Христос Исус изпълни изискванията на правосъдието, насочени срущу мен и плати наказанието за греха вместо мен. Той отне от силите на тъмнината властта им над мен. Затова Сатана няма повече власт над мен!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове