2010/04/16

Движещата сила е Бог

И вие имате пълнота в Него, Който е глава на всяко началство и
власт... Погребани с Него в кръщението, в което бидохте и възкресени с Него чрез вяра в действието на Бога, Който Го възкреси от мъртвите. И вас, които бяхте мъртви чрез прегрешенията си и необрязаното си плътско естество, вас съживи с Него... /КОЛОСЯНИ 2:10,12,13/

Обърни внимание на израза “чрез вяра в действието на Бога.”Исус беше
съживен чрез вяра в действието на Бога и ние бяхме съживени в същото
време. Това беше Бог, Който даде на Исус Име по-горе от всяко друго име.

Бог беше Този, Който “изличи противния нам в постановленията му закон, който беше враждебен нам, махна го отсред и го прикова на кръста” (Колос. 2:14). Бог беше Този, Който отне авторитета от силите на тъмнината и го предаде на Сина Си (Колос. 2:15). И пак Бог е Този, Който ни съживи с Него.

Бог счете, че при възкресението на Исус ние бяхме отново законно родени. “Защото сме Негово творение създадени в Христа Исуса ...” (Ефес. 2:10).

Този факт за новото създание става жива реалност в живота ни при нашето новорождение (направени ново създение).

Възкресени с Христос! Съживени с Него! Седящи с Него! (Ефес. 2:4-6)!

Изповед: Чрез вяра в действието на Бога аз бях съживен заедно с Христос и поставен да седя с Него в небесни места.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове