2010/04/20

Всеоръжието

Затова вземете Божието всеоръжие, за да можете да противостоите в злия ден, и като надвиете на всичко, да устоите. /ЕФЕСЯНИ 6:13/

Посланието за всеоръжието ни учи, че трябва да заемем мястото си и дa го отстояваме пред дявола. (Ефес. 6:10-18).

„Стойте, прочее, препасани с истина през кръста си...” Коланът на истината е правилното разбиране на Божието Слово. То държи останалата част на снаряжението в правилно положение.

“...И облечени в правдата за бронен нагръдник.” Броненият нагръдник има две значения: (1) Исус е нашата правда, затова ние се обличаме с Него; (2) Броненият нагръдник представлява активното ни покорство спрямо Божието Слово.

“И с нозете си обути с готовност чрез благовестието на мира.” Това е вярност в известяването на Божието Слово.

“А освен всичко това, вземете вярата за щит, с който ще можете да угасите всичките огнени стрели на нечестивия.” Това е пълна сигурност, която е резултат от вярата ни в кръвта. Никаква сила на врага не може да победи кръвта!

„Вземете също за шлем спасението...” Това е закрилата на нашия Господ Исус Христос.

“...Меча на Духа, който е Божието Слово.” Всички други части на всеоръжието служат за защита; последнато се използва за нападение.
“...Молещи се в Духа на всяко време с всякаква молитва и молба...” Когато носиш всеоръжието, ти ще бъдеш готов за молитвена битка.

Изповед: (Изповядай, че носиш всеоръжието. Кажи: “Аз стоя препасан с правдата през кръста си...” и т.н.)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове