2010/04/19

Каквото и да желаете

Ако пребъдете в Мене и думите Ми пребъдат във вас, искайте каквото и да желаете, и ще ви бъде. /ЙОАН 15:7/

Докато се молех за любим човек, който беше обречен да умре, Господ ми каза следното: “Каквото и да кажеш в случая, Аз ще го сторя.”

Веднъж, когато се застъпвах за правата си в подобна ситуация, Господ дойде при мен във видение и каза: “Добре, ще му дам .... години живот. Ще направя това просто, защото Ме помоли. Никой земен баща не е желал да извърши повече за децата си от Мен. Те трябва само да ме помолят.”

Защо Бог не прави това безусловно?

Защото ние сме длъжни да сътрудничим на Бога във вяра!

Идеята, че Бог е тиранин, който властва над хората, чупи глави, прави
каквото си иска, все едно, дали му съдействаш или не, произхожда от абсолютно незнание!

Ние играем определена роля! Благодарение на Бога можем да бъдем на
правилното си място. Господ Исус Христос - Главата на Църквата във всички неща - за съжаление е възпрепятстван в изпълнението на великите Си планове и дела, защото Неговото Тяло не разпознава дълбокото
значение на възкресението Му и факта, че сме поставени да седим с Него отдясно на Отец!

Изповед: Аз пребъдвам в Христос и Словото Му пребъдва в мен. Затова, когато поискам, каквото и да желая, ще го имам!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове