2010/04/19

Аналогия

И глава на тялото, тоест, на църквата, е Той, Който е началникът, първороден от мъртвите, за да има първенство във всичко. /КОЛОСЯНИ 1:18/

Именно това тук пропускаме ние християните! Разпознали сме, че Исус
е Главата на Църквата и сме Го признали за могъщ Владетел.

Пропускаме обаче факта, че за осъществяване на плановете Си Главата
е изцяло зависима от Тялото. Пропускаме факта, че седим с Христос в
небесни места. Пропуснали сме да забележим, че Исус има авторитет върху сатанинската сила. Упражняването на този авторитет трябва да стане чрез Тялото. В увереността си, че не можем да направим нищо, ние предадохме всичко на Христос, Главата на Църквата. А Главата е безсилна да стори нещо без Тялото.

Вземи за пример естествената си глава. Тя не може да осъществи никой от плановете си без съдействието на тялото. Главата ти може да види книга с християнски песни недалече от теб, но докато тялото ти не й съдейства, тя никога няма да може да пее тези песни.

Служението, което Бог иска да доведе до край чрез Сина Си в този свят, ще бъде извършено от Христовото Тяло. А ние - Тялото Христово - имаме същия авторитет както Главата!

Изповед: Служението, което Бог иска да доведе до край чрез Сина Си в този свят, ще бъде извършено от Тялото Христово. Аз съм част на Тялото и ще упражнявам своя авторитет!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове