2010/04/19

Заеми мястото си

И тъй, ако сте били възкресени заедно с Христа, търсете това, което е горе, гдето седи Христос отдясно на Бога. Мислете за горното, а не за земното. /КОЛОСЯНИ 3:1,2/

Издигането на вярващите до положението да седят заедно с Христос отдясно на Отца се случи потенциално при възкресението на Исус
(Ефес. 2:5,6).

Размишлявай върху този пасаж, докато той стане реален за теб. Запомни, че всяко небесно благословение е твое (Ефес. 1:3). Но
ти трябва да бъдеш на правилното място, за да му се радваш. Вярващ,
чийто очи са отворени за правото му в Христос да седи отдясно на
трона, може:
(1) Да заеме мястото си и (2) Да упражнява духовната власт, която изисква положението му.

Дяволът се опитва ожесточено да пречи на влизането ти във владенията
му. Той е свикнал да упражнява власт върху живота на хората, така че
ще съсредоточи силите си срещу нас, когато достигнем до тези две
велики истини. А няма друга истина, която да среща толкова голяма съпротива като истината за авторитета на вярващия!

Единственото сигурно място е да седиш заедно с Христос в небесни
места, далече по-горе от всяко началство и власт, сила и господство.

Ако вярващият остане твърдо с вяра на това място, врагът няма да може да го докосне. Затова заеми мястото си в небесни места и го пази!

Изповед: Аз мисля за небесните истини. Припомням си постоянно, че седя с Христос в небесни места много по-горе от врага!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове