2010/05/05

Богатството Му

Добрият оставя наследство на внуците си, а богатството на
грешния се запазва за праведния. /ПРИТЧИ 13:22/

Веднъж Исус дойде и седна до леглото до мен. Той ми говори около час и половина за водителството на Святия Дух. Същевременно каза следното: “Духът Ми ще води всичките ми деца. Библията казва: “Понеже които се управляват от Божия Дух, те са Божии синове.” (Римл. 8:14). Аз ще те водя и не само теб, но и което и да е друго Божие дете. Ще ти покажа какво да правиш с парите си. Ще ти покажа как да инвестираш парите си. Ако слушаш гласа Ми ще те направя богат. Не съм против децата Ми да са богати, но съм против това те да бъдат алчни.”

(Човек, който не притежава и един лев, също може да бъде алчен.) Хората цитират погрешно Библията, когато твърдят, че там пише: “Парите са коренът на всяко зло.“ Библията изобщо не казва това. В Нея пише: “Любовта към парите е коренът на всяко зло...” (І Тим. 6:10).

Добре е да притежаваш пари. Лошо е парите да притежават теб!

Изповед: Аз съм Божие дете. Аз съм воден от Божия Дух. Упованието ми е в Бога, а не в богатството. Доверявам се на Бога за водителство във финансовия ми живот. Почитам Бога с десятъци и приноси от всичко, което имам. И всичките ми нужди са снабдени според Божието богатство в слава чрез Христос Исус!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове