2010/05/06

Изцелението е Божията воля

Защото слязох от небето не Моята воля да върша, а волята на Този, Който Ме е изпратил. /ЙОАН 6:38/

Изцелението на болните е Божията воля.

Все пак нуждаещи се от изцеление християни са ми казвали: “Може би Бог ми е наложил тази болест с определена цел?”

Причини ли Исус болест на някой човек? Когато хората идваха при Него за изцеление, върна ли Той някого с думите: “Не, това не е волята Ми. Страдай още малко време. Изчакай духовността ти да стане още по-дълбока”?

Не! Нито веднъж!

Ако искаш да узнаеш какъв е Бог, погледни на Исус. Ако искаш да видиш как действа Бог, виж как действа Исус. Обикаляше ли Той да разболява хората? Не! Той обикаляше да прави благодеяния и да изцелява (Деяния 10:38). Ако искаш да узнаеш Божията воля, погледни на Исус. Исус е волята на Бог в действие!

Ние можем да се молим за изцеление с твърдa увереност, защото знаем, че това е Божията воля!

Изповед: Когато се моля за изцеление, зная, че се моля според Божията воля. Божията воля е да имаме това, което откупи за нас Исус. Затова съм уверен, че Бог ме чува. По тази причина знам, че получавам това, за което се моля. И аз Му благодаря за това!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове