2010/05/06

Не обвинявай Бог

Който е видял Мене, видял е Отца... Не вярваш ли, че Аз съм в Отца, и че Отец е в Мене? Думите, които Аз ви казвам, не от Себе Си ги говоря; но пребъдващият в Мене Отец върши Своите дела. /ЙОАН 14:9,10/

Много закони, които управляват на земята, са резултат от грехопадението на Адам, което донесе проклятие на земята.

Понеже хората не разбират това, те обвиняват Бог за катастрофи, болести, смъртта на любими хора, урагани, земетресения, наводнения и т. н. Дори застрахователни полици наричат тези неща “Божии дела.“ Това не са Божии дела, а дела на дявола!

Исус възпира тези природни закони, за да благослови хората. Никъде не виждаме в Библията Исус да носи урагани на хората. Напротив, Той усмирява бурите. Следователно не Бог изпраща бурята. Исус никога не се противопоставя на това, което Бог прави! Но той смъмря делата на дявола!

Когато виждаш как Исус действа, ти виждаш действието на Бога. Исус описва Отец така: “Който е видял Мене, видял е Отца...” (Йоан 14:9). Това твърдение оборва учението, че болестите и катастрофите са от Бога. Естеството на Бога отхвърля подобна идея!

Извод: Бог е любов. И аз няма да обвинявам Бог за това, което прави дяволът. Аз гледам на Исус и виждам действието на любовта.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове