2010/05/09

Източникът на болестта

А тая, като е Авраамова дъщеря, която Сатана е държал цели осемнадесет години, не трябваше ли да бъде развързана от тая връзка в съботен ден? /ЛУКА 13:16/

Библията е прогресивно откровение, което е писано с течение на времето. Затова в Новия Завет получаваме пълната светлина, цялата истина и пълното откровение. Там Исус поучава недвусмислено, че болестта е от дявола, а не от Бога.

В Лука 13 ние виждаме Исус да отива в синагогата в съботен ден. Там е
имало жена, чието тяло било изкривено от гърбица. Тя не е можела да се изправи. Може би е имала артрит. Исус я извикал и казал: “Жено, освободена си от немощта си.” После Исус положил ръце на нея и тя веднага се изправила. Началникът на синагогата, подобно на лидерите на някои църкви днес, негодувал поради случилото се!

В днешния текст Исус изтъква факта, че Сатана е авторът на болестта. Исус твърди следните три важни неща:

1.) Жената трябваше да бъде развързана. Тя трябваше да бъде освободена от болестта.
2.) Сатана беше този, който я беше вързал, а не Бог.
3.) Тя трябваше да бъде освободена поради това, че беше Авраамова
дъщеря.

Изповед: Тъй като Сатана е авторът на болестите, аз съм задължен да живея без болести. Точно това беше снабдяването на Исус за мен. Божественото здраве е моето заветно право!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове