2010/05/09

Поради това

Затова се яви Божият Син, да съсипе делата на дявола. /І ЙОАН 3:8/

По време на войната в Корея, аз прочетох статия на един известен публицист. Той пишеше: “ Не твърдя, че съм християнин, но не съм и
атеист или пък агностик. Атеистът казва, че няма Бог. Според агностика възможно е да има Бог; но това не може да се каже със сигурност. Аз вярвам, че има Бог. Не вярвам, че всичко е създадено случайно. Възпира ме да стана християнин това, което проповедниците казват. Според тях Бог е отговорен за всичко. Ако това е вярно, то Той е причинил много злини.”

После авторът разказва за войните, в които загиват деца, за бедността,
болестите и много други неща, които причиняват страдания. Той казва:
“Вярвам, че някъде съществува едно Висше Същество и всичко, създадено от Него, е било красиво и добро. Не мога да повярвам, че всички други неща са Божие дело.”

Не, тези други неща дойдоха след грехопадението, когато Сатана стана
богът на този свят (ІІ Коринт. 4:4). И Библията поучава, че когато Сатана бъде премахнат от земята, на нея няма да има повече нищо, което да наранява или разрушава. Би трябвало да е ясно, откъде идва цялото зло и разрушителност. Ако злото идва от Бога, то ще ни съпътства дори след като Сатана бъде отстранен, понеже Бог ще продължава да съществува. Но ние знаем, че злото не идва от Бога.

Изповед: Божият Син беше изявен, за да унищожи делата на дявола.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове