2010/05/09

Изцелението е благодеяние

Как Бог Го помаза със Светия Дух и със сила; Който обикаляше да прави благодеяния и да изцелява всички угнетявани от дявола; защото Бог беше с Него. /ДЕЯНИЯ 10:38/

Кой помаза Исус от Назарет? Бог. И Исус каза: “пребъдващият в Мене
Отец върши Своите дела.” (Йоан 14:10). Как Бог върши тези дела на
изцеление чрез Исус? Чрез помазването на Исус със Святия Дух и със
сила за изцеление.

Какво направи Исус с помазанието от Бог? Той обикаляше да прави добро! Какво добро правеше Исус? Изцеляваше!

Следователно Бог беше Този, Който в действителност изцеляваше хората, когато Исус изцеляваше, защото именно Той беше помазал Исус. Бог е в изцелителния бизнес!

Кои изцели Исус? Всички угнетявани от дявола. Всички! ВСИЧКИ! Всеки изцелен от Исус беше угнетяван от дявола. (Това не означава, че всеки един беше обладан от зъл дух, а че дяволът стои зад всяка болест.)

Все пак, ако чуеш как приказват някои хора- даже проповедници - би помислил, че Бог и дяволът са си разменили професиите през последните 2000 години и че Бог праща болести на хората, а дяволът ги изцелява. Но не! Дяволът е такъв, какъвто е бил винаги. А Бог е същият Бог!

Изповед: Сатана е угнетителят, а не Бог. Исус е Освободителят!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове