2010/05/10

Какво Ние Вярваме

В този сезон,ти трябва да знаеш това в което вярваш.В какво ти вярваш? В кого ти вярваш? Всеки човек развива някъкав вид на система от вярвания за неговия живот.Моят е Божието Слово.В този сезон,ние трябва да репетираме Словото! Какво откровение идва до теб? Това откровение е какво ти трябва да използваш във войната в света около теб! Ние трябва да размишляваме на това,което Господ казва докато силата на това откровение навлиза в нашата кръвна система и клетъчна структура.Ние също така трябва да се научиме да се покланяме и служиме в нашите домове.Правейки това ние ще позволиме нашите дарби да бъдат активирани по нов начин в малки групи.Когато дойде времето,че ние не сме свободни /да се покланяме публично в нашите църковни сгради/,ние вече ще знаеме как да продължиме да се покланяме в нашите домове.Вземи точките по-долу и използвай тях да говориш в твоя живот и обкръжението около теб.

Аз питам често,”В какво ти вярваш”? Това обобщава моята система на вярвания.
Аз вярвам,че Библията е Божието Слово!
Евреи 4:12 казва,”Защото Божието слово е живо, деятелно, по-остро от всеки меч остър и от двете страни, пронизва до разделяне душата и духа, ставите и мозъка, и издирва помислите и намеренията на сърцето'.
Римляни 10:17 казва,'И така вярата идва от слушане,и слушане на Божието Слово.'
По тази причина,аз твърдя,че ако вярата идва от слушане и слушане на Божието Слово тогава вярата за тези които са изгубени,да бъдат спасени,идва от слушане на Божието Слово,и вярата за тези които вече са спасени и продължават към духовната зрялост,идва от слушане на Божието Слово.
Аз вярвам,че Бащата-Бог идва като Дух и се носи над неопетнена и ненаситена девица.И аз вярвам,че Синът беше тогава роден от тази девица,наречена Мария, и порастна на ръст и придоби благосклонност.Аз вярвам,че Той дойде при Неговите свои,но Неговите свои не Го разпознаха.Аз вярвам,че Той победи силата на греха в този свят и устоя на всички изкушения,които му бяха известни като мъж.Той представи кой Баща беше на човечеството.След това Той представи Себе си на Бащиния план за мен.След това Той пожертва живота си за мен,за да мога аз да бъда откупен от силата на греха.Аз вярвам,че Той победи смъртта, ада и гроба и сега стои от дясната ръка на Отец.Аз вярвам Неговият Дух живее сред нас за да ни даде една и съща сила да побеждаваме всяко изкушение,грях и гнилота от света.
Аз вярвам,че мога да бъда син и да получа пълно наследство от Него.Вярвам,че чудната работеща сила,която беше показана от Исус Христос,Месията,както Той възкръсна от смъртта,е сега работеща в света днес. Тя е достъпна до всеки и всеки който ще представи на кръста им е дадена.Тази сила позволява на нас да отключиме нашето бъдеще и да ходиме в преодоляване на победата.Вярвам,че Неговата сила работи в земята за да приведе в съотвествие и да откупи нациите, формирайки весела Къща на Молитви за всяка етност група.Вярвам,че тази сила продължава да работи за да направи езичник и евреи в Един Нов Мъж,които ще бъдат представени на Бащата.Вярвам,че ако дам моето най-добре,месечно на Него,аз ще се движа от благословения към благословения докато благословенията ме завладеят.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове