2010/05/16

Господ, който те изцелява

Ако прилежно слушаш гласа на Господа своя Бог, и вършиш онова, което Му е угодно, и слушаш заповедите Му, и пазиш всичките Му повеления, то не ще ти нанеса ни една от болестите, които нанесох върху египтяните; защото Аз съм Господ, Който те изцелявам. /ИЗХОД 15:26/
След като прекосиха Червено море и се отправиха към обещаната земя,
Господ отправи същите тези думи към израилтяните и им се изяви като
Йеова-Рафа. Това означава “Аз съм Господ, Твоят Лекар” или “Аз съм Господ, Който те изцелявам.” Не беше Бог този, който нанесе болести на Израил или на Египет. Сатана, богът на този свят, разболява човека.

Йеова обявява, че Той е Изцелител.

В книгата си “Христос Изцелителят” Ф. Ф. Босуърт казва: “Това име Йеова Рафа беше дадено, за да ни открие привилегията на нашето изкупление. Тази привилегия е да бъдем изцелени....Факт е, че първият Завет Бог даде след преминаването през Червено Море, което е преобраз на изкуплението ни. Това беше Завет на изцеление. По това време Бог се изяви като наш Лекар с първото изкупително и заветно име: Йеова Рафа, което означава “Аз съм Господ, Който те изцелявам.” Това не е само обещание, това е факт и постановление.”

Изповед: Йеова Рафа или “Аз съм Господ, Който те изцелявам” - това е името на моя Господ.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове