2010/05/16

А трънът в плътта на Павел?

Но ако не изгоните от пред себе си жителите на земята, тогава ония от тях, които оставите, ще бъдат тръни в очите ви и бодли в ребрата ви, и ще ви измъчват в земята, в която живеете. /ЧИСЛА 33:55/

- Не си ли спомняш, брат Хегин, че Павел беше болен през целия си
живот?
- Не, не си спомням това.
- Ама нали той имаше трън в плътта.
- Къде сте прочели в Библията, че трън в плътта означава болест?
Никъде!

Изследвай Писанието. Виж, как Библията използва това понятие. В Стария Завет Бог казва на Израил: “Но ако не изгоните от пред себе си жителите на земята, тогава ония от тях, които оставите, ще бъдат тръни в очите ви и бодли в ребрата ви, и ще ви измъчват” (Числа 33:55, Исус Навиев 23:13, Съдии 2:3).

Павел обяснява точно какво означава трънът: “...пратеник от Сатана да ме мъчи... (ІІ Коринт. 12:7). Навсякъде, където Павел отиваше да проповядва, този зъл дух вървеше след него и пред него и се опитваше да пречи по всякакъв начин. (Павел не можеше да заповяда на този дух да напусне земята, защото дяволът получи правото да бъде тук на земята след грехопадението на Адам.)

И така, болестите и немощите не могат да се отделят от Сатана, защото той е този, който ги изпраща. Отношението на Исус спрямо болестите беше безкомпромисна война срещу Сатана.

Изповед: Тъй като болестите и немощите са от дявола, аз следвам стъпките и отношението на Исус и подхождам към тях така, както подхождаше Исус!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове