2010/05/18

Заветни благословения

Но да служиш на Господа вашия Бог, и Той ще благославя хляба ти и водата ти; и Аз ще отмахвам всяка болест помежду ви. Не ще има пометкиня или бездетна в земята ти, числото на дните ти ще направя пълно. /ИЗХОД 23:25,26/

Докато ходеха в покорство на Завета, сред израилтяните нямаше болест. Докато живееха според Завета никъде Библията не споменава за преждевременна смъртност сред тях. Нито бебета, нито млади или на средна възраст хора умираха.Тъй като всякаква болест беше премахната отсред тях, те изживяваха целия си живот здрави и при настъпването на смъртта просто заспиваха. Когато беше време да си отидат от този свят, те полагаха ръце на техните деца, благославяха ги, лягаха на леглото и издъхваха. По този начин те отиваха на небето.

Какво общо има това с нас? В днешни дни Бог е същият, както някога!

Библията казва, че Той не се променя. Бог беше против греха в Стария
Завет, Той е против греха и в Новия Завет. Бог беше против болестите в
Стария Завет, така също Той е против болестите в Новия Завет. Бог изцеляваше в Стария Завет, Той изцелява и в Новия Завет!

Изповед: Аз обичам и служа на Господа моя Бог като новозаветен вярващ. Исус взе всяка моя болест. И ако Той забави идването Си, числото на дните ми ще стане пълно!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове