2010/05/20

За моето благоденствие

И ще те възлюби, ще те благослови и ще те умножи; ще благослови и плода на утробата ти и плода на земята ти, житото ти, виното ти и маслото ти, и рожбите от говедата ти и малките от овците ти, в земята, за която се е клел на бащите ти да я даде на тебе. Ще бъдеш благословен повече от всичките племена; не ще има неплоден или неплодна между вас или между добитъка ви. Господ ще отстрани от тебе всяка болест и няма да докара върху тебе ни една от злите египетски болести, които познаваш; но ще ги наложи върху всички ония, които те мразят.
/ВТОРОЗАКОНИЕ 7:13-15/

„И ще те възлюби...” Обича теб! Теб обича!

И ще ти прати болест? Ще те остави като бебе да умреш? Ще бъде причина някои да бъдат глухонеми, болни или недъгави!

Не! Не! Не! Това не е Святото Писание!

“Но това не се отнася за нас днес, брат Хегин.”

Сигурен ли си? І Коринтяни е в Новия Завет, нали? Нека да погледнем І Коринтяни 10:11 и да видим, дали Божественото здраве е за нас: “А
всичко това им (Израил)се случи за примери, и се написа (за кого - за
Израил ли? Не!) за поука НАМ, върху които са стигнали последните
времена. “

Слава! Второзаконие 7:13-15 беше написано за моя полза. Беше написано за моя поука! Изповед: Направи своя изповед от Второзаконие 7:13-15. Бог ме обича!... Той ме благославя! ...Той благославя децата ми... т.н.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове