2010/05/21

Съработници

Така самият Дух свидетелствува заедно с нашия дух, че сме Божии чада. И ако сме чада то сме и наследници, наследници на Бога, и сънаследници с Христа, та, ако страдаме с Него, да се и прославяме заедно с Него. /РИМЛЯНИ 8:16,17/
Мислиш ли, че хората, които живееха под Стария Завет можеха да бъдат по-благословени от тези в Църквата на Господ Исус Христос? Смяташ ли, че хората, които живееха под Стария Завет можеха да бъдат финансово благословени, да бъдат здрави и щастливи за разлика от хората в Църквата?

Мислиш ли, че Църквата, Тялото Христово, Тялото на Божия Син, Тялото на Възлюбения трябва да изживява бедност, изтощение, глад, болести и нещастия, пеейки: “Тук аз бродя като просяк в пек и мраз”? Подобни идеи не трябва да съществуват!

Библията обявява, че ние сме сънаследници с Христа! Божии синове! Божии чада! Ние живеем в Божието Царство!

Не сме просяци! Ние сме нови създания.

Ние сме благословени повече от всички хора.

Изповед: Святият Дух свидетелства заедно с моя дух, че съм Божие дете. Бог е моят собствен Баща. Аз съм Неговото собствено дете, следователно съм и Негов наследник. Аз съм наследник на Бога - Създателят на Вселената - и сънаследник с Исус Христос!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове