2010/05/22

Божият печат

Евангелието на Исус Христос е Божията сила за моето изкупление, сигурност, закрила, изцеление и здраве. И изведе людете Си със сребро и злато; и нямаше ни един между племената им, който се спъваше по пътя. /ПСАЛМ 105:37/

В Писанието можеш да видиш, че Божият план беше Израил да носи във всяко отношение печата на благополучие и успех. Също така сред тях нямаше епидемии и болести.

Точно така трябва да бъде и с Църквата. Тялото Христово, Новозаветната Църква, трябва да носи във всяко отношение печата на благополучие, успех, изобилие и здраве.

Това, което Бог каза за Израел, Той каза на толкова много места в Библията и за Църквата. Римляни 1:16 казва: “Защото не се срамувам от благовестието Христово; понеже е Божия сила за спасение...”

Скофийлдският превод на Библията съдържа следната бележка: думата
“спасение” включва изкупление, сигурност, закрила, изцеление и здраве. Благовестието на Исус Христос е следователно Божия сила за спасение, изцеление и здраве.

Изповед: Аз съм Божие дете. Член съм на Тялото Христово. Аз нося печата на просперитет, успех, изцеление, изобилие и здраве.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове