2010/05/23

Простителност и изцеление

Който прощава всичките ти беззакония, изцелява всичките ти болести. /ПСАЛМ 103:3/
Когато нарушеха Закона, израилтяните си навличаха болести.

Прощаването на непокорството им означаваше тяхното изцеление от болестите.

Когато поради непокорство излизаха от закрилата на Завета, те бяха в утеснение (Пс. 107:11,17,18). Но когато извикаха към Господа: “...Той ги избави от утесненията им. Изпрати Словото Си та ги изцели, и ги отърва от ямите, в които лежаха.(Пс. 107:19,20).

Ние живеем под закрилата на нашия по-добър Завет. Възможно е обаче и ние да излезем извън закрилата му.

Откакто познавам истината на Божието Слово относно Божественото изцеление и здраве, само няколко пъти съм чувствал физическо неразположение в моменти, когато се оказвах извън закрилата на Бога.

Не става въпрос за кражба или лъжа; а просто беше непокорство спрямо Бога. (Понякога не служех по начина, по който Бог ми казваше.) Така аз излизах от закрилата на Завета и бях отворен за атаките на врага. Тогава трябваше да се покая и да се върна към покорството. В момента, в който направех това, аз получавах физическо изцеление.

Изповед: Бог прощава прегрешения. Бог изцелява болести. Той изпраща Словото Си и ме изцелява. Той ме избавя от гибел.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове