2010/05/27

Безопасно пътуване

И в същия ден, когато се свечери, Исус им казва: Да минем на отвъдната страна. /МАРКА 4:35/
Исус се качи заедно с учениците си на кораба и каза: “Нека да минем на отвъдната страна.” Това предопредели всичко! Исус не каза: “Нека да стигнем до средата на езерото и да потънем.” Поради това, когато се надигна бурята и учениците бяха уплашени, Той ги смъмри, казвайки: “Още ли нямате вяра?”

По време на едно събрание за бизнесмени на Пълното Евангелие една жена ме помоли да се помоля за нея.

- Приличам на кълбо от нерви, - каза ми тя - срахувам се до смърт да летя със самолет. Ще се разболея от страховете си. Ще прекъсна да посещавам всякакви по-нататъшни конференции, въпреки че обичам да правя това, понеже се страхувам до смърт от летене със самолет.

- Няма нужда да се страхувате - отговорих аз.– Даже не е необходимо да се молите за това. Всичко, което трябва да направите е да се качите на самолета и да кажете: “Сега ще летим до Лос Анжелос или до Чикаго или пък където и да било.” После можеш да направиш същото, което направи Исус: да спиш, знаейки, че самолетът ще пристигне благополучно, понеже си произнесла думи на вяра.

По-късно видях тази жена на много други конференции. Тя ми сподели:

- Това действа точно така, както ми каза. Когато се качвам на борда на
самолета, аз казвам: “Да пристигнем там.” После се облягам назад,
отпускам се и хваля Господа. Сега наистина се наслаждавам на летенето.

Изповед: Където и да пътувам, аз мога да кажа: “Нека да преминем на отвъдната страна” и ще имам това, което казвам!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове