2010/05/25

С Чиято рана

Който сам понесе в тялото Си нашите грехове на дървото, тъй щото, като сме умрели за греховете, да живеем за правдата; с Чиято рана вие оздравяхте. /І ПЕТРОВО 2:24/

Преди няколко години аз се събудих в 1:30 часа със силни болки в сърцето и гърдите. Познавах тези симптоми, понеже като тийнейджър бях тежко сърдечно болен на легло и обречен да умра.

Дяволът каза на ума ми: “Ти ще умреш. Този път вече няма да можеш да получиш изцелението си.”

Аз покрих главата си с одеялото и започнах да се смея. Не ми беше до смях, обаче се смях в продължение на десет минути. Накрая дяволът ме попита защо се смея така.

- Смея се на теб! - казах аз. - Ти каза, че няма да получа изцелението си.
Ха, ха, господин Дявол. Не очаквам ни най-малко да получа изцеление! Исус вече стори това за мен! Ако не можеш да четеш, ще ти цитирам І
Петрово 2:24.

После прочетох стиха. Когато цитирах последната фраза: “...с Чиято рана вие оздравяхте,” аз казах:

- След като ние оздравяхме, тогава и аз оздравях! Така че не е необходимо да очаквам изцеление, аз го получих чрез Исус. Аз го приемам, изповядвам и го притежавам. Вземи сега твоите малки симптоми, господин дявол, и се махай оттук!

Изповед: Исус притежава здраве за мен. Аз го приемам, изповядвам го и то е мое притежание. В Исусовите рани аз оздравях!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове