2010/05/25

Взе на Себе Си...понесе

За да се сбъдне реченото чрез пророк Исаия, който казва: "Той взе на Себе Си нашите немощи, болестите ни понесе". /МАТЕЯ 8:17/
В днешния текст Матей цитира Исая 53.

Много се зарадвах, когато за пръв път разбрах, какво наистина означава този стих. Докато го четях, аз наблегнах на думата “ни”. Исус взе нашите немощи и понесе болестите ни! Той взе моите немощи и понесе болестите ми!

Когато осъзнах това, аз се почувствах подобно на една възрастна жена, която живеела в Лондон по времето на Втората Световна война. По време на вражеските бомбандировки, тъй като не знаели къде е, съседите й я търсили в построените укрития, но без успех. Когато няколко дни по-късно някои от тях я срещнали на улицата и я попитали, къде е била, тя казала, че си е била в къщи.

- Какво прави по време на бомбандировките?
- Лежах си просто в леглото и спях - отговорила тя.
- Не се ли боеше?
- Не, след като прочетох в Библията, че Бог нито ще задреме, нито ще
заспи, аз реших, че няма основание и аз да не спя!

Откакто Христос взе на Себе Си нашите немощи и понесе нашите беззакония, няма смисъл да ги носим ние. Исус ги понесе, за да можем да бъдем свободни!

Изповед: Понеже Христос взе моите немощи и се натовари с болестите ми, няма причина да ги нося аз. Приемам това, което Исус вече е снабдил!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове